Lady’s Day

Naisten jumppapäivä La 25.9.2021 klo 9.00-15.30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Päivä on tarkoitettu kaikille liikunnasta kiinnostuneille ja aikaisempaa kokemusta lajeista ei tarvita. Luvassa on mukavia liikuntaryhmiä  ja nopeat lihaskuntotestit. Kaikille osallistujille jaetaan yllätyslahja ja jumppaohjeita.

Päivän hinta on 39 €/hlö, joka maksetaan tapahtumaan tulon yhteydessä info-pisteeseen. Hintaan sisältyy liikuntaryhmät, lounas ja yllätyslahja.
Huom! Ryhmissä rajoitettu paikkamäärä. Covid-19 pandemiasta johtuen olemme rajoittaneet ryhmien koot 10 henkilöön. Tänä vuonna on valittavana kuusi erilaista pakettia, jotka sisältävät hieman tanssillisemman kokonaisuuden tai kevyemmät liikuntamuodot tai tehokkaammat jumpat. Ryhmän valinneet henkilöt liikkuvat saman ryhmän kanssa liikuntaryhmästä toiseen, jolloin vältetään useiden eri ihmisten yhdessä oloa. Myöskin päivän aloitus- ja lopetuskellonaika on tästä syystä erilainen eri ryhmien välillä. Valitse siis sinulle sopiva jumppapaketti ja tule viettämään hauska jumppapäivä Harjulaan!

Meillä maksuvälineenä käyvät myös perinteisten maksuvälineiden lisäksi Virikeseteli, Mind & Body -seteli, Eazybreak, ePassi, Sportti- & kulttuuripassi, Sporttipassi, Tyky-kuntoseteli+, Smartum-kortti, saldo, liikuntaseteli sekä liikunta- ja kulttuuriseteli.

Päivän aikana on mahdollisuus osallistua erillisen maksun mukaan myös InBody -mittaukseen (Lady’s Day -tarjous 15 €/hlö) sekä hierontaan (10 €/hlö).

Ennakkoilmoittautumisen yhteydessä valitset, mihin ryhmään haluat osallistua. Jos ohjelmassa olevaa ryhmää ei näy, se on jo varattu täyteen. Voit kysellä peruutuspaikkoja tapahtuman alkaessa. 

PERUUTUSEHDOT

Peruuttamatta jätetystä ilmoittautumisesta lähetämme täysimääräisen maksun (maksuton peruutus 19.9.2021 asti). Tapahtumaan tulematta jättäminen ei tarkoita peruuttamista. Tällöin järjestäjällä on oikeus pidättää koko Lady’s Day -päivän hinta. Peruutuspäivän jälkeen peruutukset eivät ole enää mahdollisia.

OVET AVATAAN KLO 8.30. KATSO OMAN RYHMÄSI ALOITUSAIKA JA OLE AJOISSA PAIKALLA! Muistathan tulla vain terveenä Jumppapäivään!

ILMOITTAUTUMINEN

OHJELMA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Harjula pidättää oikeuden tehdä muutoksia ohjelmaan.

 

TUNTIKUVAUKSET

Barre
Barre vahvistaa koko kehoa yhdistellen baletin, pilateksen ja joogan elementtejä.
Tila: Liikuntasali, 2. krs. Ohjaaja: Noora Huikko

FasciaMe
FasciaMe-tunnilla kokonaisvaltaista kehonhuoltoa parantaen liikkuvuutta kokonaisia liikeratoja, kehon kannatusta ja lihastoimintaketjuja hyödyntäen. Liikehallintaa ja liikkuvuutta hierontapalloja hyödyntäen!
Tila: Liikuntasali, 2. krs. Ohjaaja: Tuija Rantala

HIIT
Kovatehoinen jumppa, jossa poltetaan rasvaa ja kohotetaan kuntoa. Tehotreenillä räjähtävää energiaa!

Tila: Liikuntasali 2. krs., Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

Hydrobic
Tehokasta ja vauhdikasta vesijumppaa. Kestävyyttä ja lihasvoimaa vedestä!
Tila: Allasosasto, 1. krs. Ohjaaja: Janna Sivén

Gymstick
Monipuolista tehotreeniä hyödyntäen gymstickejä. Voimaa vastuskepeistä!
Tila: Liikuntasali, 2. krs. Ohjaaja: Niina Hujanen

Lempeä Flow jooga
Tutkivaa lempeää liikettä, jossa avataan jännittyneitä kehon osia ja luodaan lisätilaa hengitykselle ja liikelaajuudelle.
Tila: Liikuntasali, 2. krs. Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

M.A.X.
Muodostuu erilaisista sarjoihin (cardio, legs ja core) rakennetuista harjoitusosuuksista. Kestävyysosiossa nostetaan sykettä. Voimaosiossa keskitytään jalkoihin ja pakaralihaksiin ja core-osiossa keskitytään ylä- ja keskivartalon lihaksiin, koordinaatiota ja tasapainoa unohtamatta. Tehokasta, hikistä ja mukaansa tempaavaa! Varaathan tunnille hikipyyhkeen!
Tila: Harjula-sali, 2. krs. Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

Mindfulness
Mindfulness-harjoitus lisää tutkitusti elinvoimaa ja elämäniloa. Mindfulness voi olla avuksi masennuksen, ahdistuksen, stressin ja kivun lievittämisessä, mutta se voi myös olla avain onnellisempaan, rennompaan ja tietoisempaan elämään.
Tila: Tammi-kabinetti, 2. krs. Ohjaaja: Riitta Koukkari

Mobility
Kokonaisvaltaista kehon hallintaa ja liikkuvuuden parantamista. Tunnilla harjoitellaan kykyä hallita mahdollisimman laajoja liikeratoja. Liikkuvuuden lisäksi tarvitaan myös voimaa ja lihaskontrollia ääriasennoissa. Tehdään staattisen venyttelyn vastakohtia, aktiivisia liikkeitä ja hallittua voimaa kehoon.
Tila: Kuntosali 1, 1. krs., Ohjaaja: Kimmo Vainio

Nopea lihaskuntotesti
Saat tietoa jalkalihasten ja vatsalihasten tämän hetken kunnosta sekä vinkit kotiin lihasvoiman parantamiseksi.
Tila: Ryhmätila Syreeni, 1.krs, 

PenaltyBox
Korkean intesiteetin intervalli-harjoittelua. Harjoittelu koostuu pysähdyksistä, starteista ja suunnanvaihdoksista, kasvattaen räjähtävyyttä ja voimaa, samalla kehittäen mm. ketteryyttä, vauhtia, keskivartaloa, kehonhallintaa sekä tasapainoa. Tehokasta ja hengästyttävää harjoittelua!
Tila: Harjula-sali, 2.krs, Ohjaaja: Niina Hujanen

Pound
Pound -tunnilla välineinä rumpukapuloita muistuttavat Ripsticksit, joilla rytmitetään tuntia musiikin tahtiin. Tunnin liikkeissä vaikutteena joogan ja pilateksen asennot. Tunti kehittää koordinaatiota etenkin käsille ja huomaamatta tulee tehtyä satoja kyykkyjä vain pitämällä hauskaa!
Tila: Liikuntasali, 2. krs., Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

PowerBalance
Kokonaisvaltainen kehon voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta lisäävä kehonhallintatunti kuntosalilla.
Tila: Kuntosali, 1. krs. Ohjaaja: Kimmo Vainio

TanssiJumppa
Helppoja tanssikuvioita  ja jumppaliikkeitä mukavan musiikin tahtiin.
Tila: Harjula-sali, 2. krs. Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

Teho-patterit kuntosalilla
Kiertoharjoittelua kuntosalilla tehokkaiden patterisarjojen avulla. Patteriharjoituksissa yhdistyvät laiteharjoittelu ja eri välineet. Kokonaisvaltaista tehovoimaa pattereista!
Tila: Kuntosali, 1. krs. Ohjaaja: Kimmo Vainio

Vatsa-pakaratreeni kuntosalilla
Tehokkaita harjoituksia vatsa-pakaralihaksille kuntosalilla.
Tila: Kuntosali, 1. krs Ohjaaja: Kimmo Vainio

Vesijumppaa kynttilöiden valossa
Monipuolista, tehokasta ja virkistävää vesijumppaa. Vedestä voimaa ja energiaa!
Tila: Allasosasto, 1. krs. Ohjaaja: Janna Sivén

Zumba
Helppo, hauska ja hikinen tanssiliikuntatunti, jossa liikutaan tanssillisesti eri rytmeissä. Rennosti tanssien!
Tila: Harjula-sali, 2. krs. Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

Äänimaljarentoutus
Äänimaljarentoutus on syvärentoutusmenetelmä, joka hoitaa lempeästi sekä kehoa että mieltä.
Tila: Harjula-sali, 2. krs. Ohjaaja: 

** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **

Hieroja
Feelin’Well
Aleksandra Buhtin 

Voit varata aikoja hierontaan ilmoittautumisen yhteydessä.
Hinta: 10 €/15 min hieronta.
Tila: fysioterapiahuone, 1. krs.
Maksutavat: pankkikortti tai käteinen

InBody -mittaus
Mittaukset tehdään InBody -mittarilla. BIA (Biolectrical Impedance Analysis) eli bioimpedanssimittaus on menetelmänä tarkka, nopea ja turvallinen. Menetelmä perustuu erittäin pienen sähkövirran johtamiseen kehon läpi useita eri reittejä pitkin (käsi- ja jalkaelektrodeista). Kudokset ja nesteet vaikuttavat sähkövirran kulkuun. Mittaus tehdään paljain jaloin. Ohjaajamme kertovat testin jälkeen tulokset. Mittauksen päätteeksi saat mukaasi kehonkoostumusraportin, jonka ohjaajamme käy ryhmän kanssa kohta kohdalta läpi.

Lisätietoa mittauksesta
Katso milloin mittausta ei suositella

Hinta:  Lady’s Day -päivän tarjous 15 €/hlö (Norm 25 €)
Tila: FT-tila, 1. krs.