Lady’s Day

24.9.2022

Lady’s Day – Naisten jumppapäivä La 24.9.2022 klo 10.00-16.00

Harjulan Lady's Day jumppapäivä

Päivä on tarkoitettu kaikille liikunnasta kiinnostuneille ja aikaisempaa kokemusta lajeista ei tarvita. Luvassa on mukavia liikuntaryhmiä, kehonkoostumusmittausta yms. Jokainen saa mukaansa yllätyslahjan sekä jumppaohjeita.

Päivän hinta on 42 €/hlö, joka maksetaan tapahtumaan tulon yhteydessä info-pisteeseen. Hintaan sisältyy liikuntaryhmät, lounas (monipuolinen salaattipöytä, ruokajuoma, leivät ja levitteet) ja yllätyslahja. Meillä maksuvälineenä käyvät myös Virikeseteli, Mind & Body seteli, eazybreak, Sportti & kulttuuri passi, Sporttipassi, Tyky kuntoseteli+, Smartum kortti, saldo, liikuntaseteli sekä liikunta- ja kulttuuriseteli.

Ennakkoilmoittautumisen yhteydessä valitset mihin ryhmään haluat osallistua. Jos ohjelmassa olevaa ryhmää ei näy, se on jo varattu täyteen. Voit kysellä peruutuspaikkoja tapahtuman alkaessa. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 19.9.2022. Peruuttamatta jätetystä ilmoittautumisesta lähetämme täysimääräisen maksun (maksuton peruutus 19.9.2022 asti).

ILMOITTAUTUMINEN

Noudatamme voimassa olevia koronaohjeistuksia.

TUNTIKUVAUKSET

Barre
Barre vahvistaa koko kehoa yhdistellen baletin, pilateksen ja joogan elementtejä.
Tila: Liikuntasali, 2. krs. Ohjaaja: Elina

Circuit kuntosalilla
Monipuolista ja tehokasta kiertoharjoittelua kuntosalilla eri laitteilla ja välineillä.
Tila: Kuntosali, 21. krs. Ohjaaja: Netta Laine

Core
Tehokasta ja monipuolista treeniä erityisesti keskivartalon alueelle! Harjoittelun ansiosta keho vahvistuu ja ryhti kohenee.
Tila: Harjula-sali, 2. krs. Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

FasciaMe
FasciaMe-tunnilla kokonaisvaltaista kehonhuoltoa parantaen liikkuvuutta kokonaisia liikeratoja, kehon kannatusta ja lihastoimintaketjuja hyödyntäen. Liikehallintaa ja liikkuvuutta hierontapalloja hyödyntäen!
Tila: Harjula-sali, 2. krs. Ohjaaja: Laura Eifflaender

Fitball
Tehokas jumppatunti ”jättipalloilla”. Voimaa ja kehonhallintaa!
Tila: Liikuntasali, 2. krs. Ohjaaja: Netta Laine

HIIT
Kovatehoinen jumppa, jossa poltetaan rasvaa ja kohotetaan kuntoa. Tehotreenillä räjähtävää energiaa!

Tila: Liikuntasali, 2. krs. Ohjaaja: Janna Sivén

Hydrobic
Tehokasta ja vauhdikasta vesijumppaa lyhtyjen valossa. Kestävyyttä ja lihasvoimaa vedestä!
Tila: Allasosasto, 1. krs. Ohjaaja: Janna Sivén ja Laura Eifflaender

Kahvakuula
Monipuolista ja koko kehoa kuormittavaa kahvakuulajumppaa sopivalla vastuksella. Lihaskuntoa, liikkuvuutta ja kehon hallintaa ”kuulaillen”!
Tila: Liikuntasali, 2. krs. Ohjaaja: Janna Sivén

Mindfulness
Mindfulness-harjoitus lisää tutkitusti elinvoimaa ja elämäniloa. Mindfulness voi olla avuksi masennuksen, ahdistuksen, stressin ja kivun lievittämisessä, mutta se voi myös olla avain onnellisempaan, rennompaan ja tietoisempaan elämään.
Tila: Syreeni, 2. krs. Ohjaaja: Riitta Koukkari

Niska-hartiatreeni
Monipuolisia harjoituksia niska-hartiaseudulle kuntosalilla. Liikkuvuutta, voimaa ja rentoutusta niska-hartiaseudulle!
Tila: Kuntosali, 1. krs. Ohjaaja: Netta Laine

Pilates
Koko kehon tasapainoa, koordinaatiota, liikkuvuutta ja syvää lihastukea harjoittava kehonhallintatunti. Rauhalista ja syvää Pilates-voimaa!
Tila: Liikuntasali, 2. krs. Ohjaaja: Laura Eifflaender

Reisi-pakaratreeni
Monipuolista ja tehokasta jumppaa, jossa korostuu jalkalihasten ja pakaroiden tehotreeni. Reisi-pakaratreenillä kuntoon!
Tila: Kuntosali, 1. krs. Ohjaaja: Elina

Tabata
Tabata on HIIT-treenimuoto (high intensity interval training) eli korkean intensiteetin intervalliharjoitus. Se on tehokas tapa polttaa rasvaa, kohottaa lihaskuntoa, lisätä kestävyyttä ja kiihdyttää aineenvaihduntaa. Helppo, nopea ja intensiivinen koko kehon tehotreeni, treenaa 20 sekuntia ja lepää 10 sekuntia!
Tila: Kuntosali, 1. krs. Ohjaaja: Netta Laine

TanssiJumppa
Helppoja tanssikuvioita  ja jumppaliikkeitä mukavan musiikin tahtiin.
Tila: Harjula-sali, 2. krs. Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

Vatsa-selkätreeni kuntosalilla
Tehokkaita harjoituksia vatsa-selkälihaksille.
Tila: Kuntosali, 1. krs Ohjaaja: Netta Laine

Venyttely-rentoutus
Kehonhuoltotunti, joka lämmittää, venyttää ja rentouttaa koko kehon lihaksia. Venytellen virkistystä!
Tila: Liikuntasali, 2. krs. Ohjaaja: Elina

Vesijumppa
Monipuolista, tehokasta ja virkistävää vesijumppaa lyhtyjen valossa. Vedestä voimaa ja energiaa!
Tila: Allasosasto, 1. krs. Ohjaaja: Janna Sivén ja Laura Eifflaender

VoimaBalance
Kokonaisvaltainen kehon voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta lisäävä kehonhallintatunti kuntosalilla.
Tila: Kuntosali, 1. krs. Ohjaaja: Netta Laine

Yin jooga
Yinjooga on kehon sidekudoksia ja luita hoitava, irti päästämistä ja vastaanottamista opettava harjoitus. Yinjoogassa asennossa pysytään useamman minuutin ajan jotta päästään syvälle yinkehoon.
Tila: Harjula-sali, 2. krs. Ohjaaja: Anni-Maija Mäkinen

Yleinen uintiaika
Vapaata aikaa uida ja saunoa omaan tahtiin lyhtyjen valossa.
Tila: Allasosasto, 1. krs.

Zumba
Helppo, hauska ja hikinen tanssiliikuntatunti, jossa liikutaan tanssillisesti eri rytmeissä. Rennosti tanssien!
Tila: Harjula-sali, 2. krs. Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

Äänimaljarentoutus
Äänimaljarentoutus on syvärentoutusmenetelmä, joka hoitaa lempeästi sekä kehoa että mieltä.
Tila: Harjula-sali, 2. krs. Ohjaaja: Anni-Maija Mäkinen

** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **

InBody -mittaus
Mittaukset tehdään InBody -mittarilla. BIA (Biolectrical Impedance Analysis) eli bioimpedanssimittaus on menetelmänä tarkka, nopea ja turvallinen. Menetelmä perustuu erittäin pienen sähkövirran johtamiseen kehon läpi useita eri reittejä pitkin (käsi- ja jalkaelektrodeista). Kudokset ja nesteet vaikuttavat sähkövirran kulkuun. Mittaus tehdään paljain jaloin. Ohjaajamme kertovat testin jälkeen tulokset. Mittauksen päätteeksi saat mukaasi kehonkoostumusraportin, jonka ohjaajamme käy ryhmän kanssa kohta kohdalta läpi.

Lisätietoa mittauksesta
Katso milloin mittausta ei suositella

Hinta:  Lady’s Day -päivän tarjous 16 €/hlö (Norm 25 €)
Tila: Tuomi, 1. krs.