Lady’s Day

7.3.2020

Naisten jumppapäivä La 7.3.2020 klo 10.00-16.00

Päivä on tarkoitettu kaikille liikunnasta kiinnostuneille ja aikaisempaa kokemusta lajeista ei tarvita. Luvassa on mukavia liikuntaryhmiä, puristusvoiman mittausta ja treinerin vinkit terveysliikuntaan. Kaikille osallistujille jaetaan yllätyslahja ja luvassa on myös arvontaa tapahtuman yhteydessä.

Päivän hinta on 39 €/hlö, joka maksetaan tapahtumaan tulon yhteydessä info-pisteeseen. Hintaan sisältyy liikuntaryhmät, treinerin vinkit, puristusvoiman mittaus, lounas ja yllätyslahja. Huom! Ryhmissä rajoitettu paikkamäärä. Jos ilmoittautumislomakeella ei näy jotain ryhmää, niin se on jo varattu täyteen. Voit kysellä peruutuspaikkoja tapahtuman alkaessa. Meillä maksuvälineenä käyvät myös Virikeseteli, Mind & Body -seteli, Eazybreak, ePassi, Sportti- & kulttuuripassi, Sporttipassi, Tyky-kuntoseteli+, Smartum-kortti, saldo, liikuntaseteli sekä liikunta- ja kulttuuriseteli. Päivän aikana on mahdollisuus osallistua erillisen maksun mukaan myös InBody -mittaukseen (Lady’s Day -tarjous 15 €/hlö) sekä hierontaan (5 €/hlö).

Ennakkoilmoittautumisen yhteydessä valitset, mihin ryhmiin haluat osallistua. Jos ohjelmassa olevaa ryhmää ei näy, se on jo varattu täyteen. Voit kysellä peruutuspaikkoja tapahtuman alkaessa. 

PERUUTUSEHDOT

Peruuttamatta jätetystä ilmoittautumisesta lähetämme täysimääräisen maksun (maksuton peruutus 3.3.2020 asti). Tapahtumaan tulematta jättäminen ei tarkoita peruuttamista. Tällöin järjestäjällä on oikeus pidättää koko Lady’s Day -päivän hinta. Peruutuspäivän jälkeen peruutukset eivät ole enää mahdollisia.

OVET AVATAAN KLO 9.00. OLE AJOISSA PAIKALLA!

ILMOITTAUTUMINEN

OHJELMA

 

Harjula pidättää oikeuden tehdä muutoksia ohjelmaan.

TUNTIKUVAUKSET

AquaFlow
Rauhallinen, kokonaisvaltainen ja rentouttava kehonhuoltotunti vedessä. Rentoutusta ja lämmintä energiaa vedestä!
Tila: Allasosasto, 1. krs. Ohjaaja: Johanna Rasimus

Balletone
Tansillinen ja monipuolinen jumppatunti, jonka kokonaisuuteen yhdistyy baletin ja pilateksen ideoita. Ainutlaatuinen yhdistelmä kestävyyttä, voimaa, ryhtiä, kehonhallintaa ja liikkuvuutta tanssillisesti. Sopii kaikille, aiempaa tanssitaustaa ei tarvita!
Tila: Liikuntasali, 2. krs
. Ohjaaja: Johanna Rasimus

Circuit kuntosalilla
Monipuolista ja tehokasta kiertoharjoittelua kuntosalilla eri laitteilla ja välineillä. Voimaa kuntosaliharjoittelusta!
Tila: Kuntosali, 1. krs. Ohjaaja: Saija Kanerva

FasciaMe
FasciaMe-tunnilla kokonaisvaltaista kehonhuoltoa parantaen liikkuvuutta kokonaisia liikeratoja, kehon kannatusta ja lihastoimintaketjuja hyödyntäen. Liikehallintaa ja liikkuvuutta hierontapalloja hyödyntäen!
Tila: Liikuntasali, 2. krs. Ohjaaja: Laura Eifflaender

Fitball
Tehokas jumppatunti ”jättipalloilla”. Voimaa ja kehonhallintaa!
Tila: Liikuntasali, 2. krs. Ohjaaja: Laura Eifflaender

Hydrobic
Tehokasta ja vauhdikasta vesijumppaa. Kestävyyttä ja lihasvoimaa vedestä!
Tila: Allasosasto, 1. krs. Ohjaaja: Johanna Rasimus/Laura Eifflaender

Kahvakuula
Monipuolista ja koko kehoa kuormittavaa kahvakuulajumppaa sopivalla vastuksella. Lihaskuntoa, liikkuvuutta ja kehon hallintaa ”kuulaillen”!
Tila: Liikuntasali, 2. krs. Ohjaaja: Laura Eifflaender

M.A.X.
Muodostuu erilaisista sarjoihin (cardio, legs ja core) rakennetuista harjoitusosuuksista. Kestävyysosiossa nostetaan sykettä. Voimaosiossa keskitytään jalkoihin ja pakaralihaksiin ja core-osiossa keskitytään ylä- ja keskivartalon lihaksiin, koordinaatiota ja tasapainoa unohtamatta. Tehokasta, hikistä ja mukaansa tempaavaa! Varaathan tunnille hikipyyhkeen!
Tila: Harjula-sali, 2. krs. Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

Mindfulness
Mindfulness-harjoitus lisää tutkitusti elinvoimaa ja elämäniloa. Mindfulness voi olla avuksi masennuksen, ahdistuksen, stressin ja kivun lievittämisessä, mutta se voi myös olla avain onnellisempaan, rennompaan ja tietoisempaan elämään.
Tila: Harjula-sali, 2. krs. Ohjaaja: Riitta Koukkari

Niska-hartiatreeni
Monipuolisia harjoituksia niska-hartiaseudulle kuntosalilla. Liikkuvuutta, voimaa ja rentoutusta niska-hartiaseudulle!
Tila: Kuntosali, 1. krs Ohjaaja: Rosa Hemming

Patteri-circuit kuntosalilla
Kiertoharjoittelua kuntosalilla tehokkaiden patteri-sarjojen avulla. Patteriharjoituksissa yhdistyvät laiteharjoittelu ja eri välineet. Kokonaisvaltaista tehovoimaa pattereista!
Tila: Kuntosali, 1. krs. Ohjaaja: Saija Kanerva

PhysioPilates
Fysioterapeutin ohjaama Pilates-harjoitus, joka kehittää kehonhallintaa, voimaa ja liikkuvuutta turvallisesti. Hyvää oloa PhysioPilateksesta!
Tila: Harjula-sali, 2. krs. Ohjaaja: Rosa Hemming

Puristusvoiman mittaus
Testissä mitataan käden puristusvoimaa, joka yleensä kuvaa hyvin myös yleistä lihasvoimaa.
Tila: Syreeni, 1. krs.

Reisi-pakaratreeni
Monipuolista ja tehokasta jumppaa, jossa korostuu jalkalihasten ja pakaroiden tehotreeni. Reisi-pakaratreenillä kuntoon!
Tila: Kuntosali, 1. krs. Ohjaaja: Laura Eifflaender

Retroaerobic
Retro-tunnilla kohotetaan kuntoa hymyssä suin 80- ja 90-lukujen mukaansa tempaavan musiikin tahdissa. Tunnilla käytetään step-lautoja. Kokonaisvaltainen kokemus!
Tila: Harjula-sali, 2. krs. Ohjaaja: Minna Lindevall

SuomiTanssiJumppa
Suomalaiseen iskelmä ja lavatanssimusiikkiin helppoja tanssikuvioita  ja jumppaliikkeitä. Tanssilajeina mm. salsaa, humppaa ja jiveä.
Tila: Harjula-sali, 2. krs. Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

Treinerin vinkit liikkumiseen
Saat tiedon uusista terveysliikunnan liikuntasuosituksista (UKK-insituutti julkaisi uudet suositukset loppuvuodesta 2019) ja voitte ryhmässä keskustella treinerin opastuksella teille sopivista liikunnan vaihtoehdoista ja liikuntamääristä sekä oman liikuntaohjelman kehittämisestä. Lisäksi sinulla on mahdollisuus ottaa mukaan liikunta-aiheista materiaalia sekä kotijumppaohjeita.
Tila: Syreeni, 1. krs. Treineri: Kirsi Ojamo

Venyttely-rentoutus
Kehonhuoltotunti, joka lämmittää, venyttää ja rentouttaa koko kehon lihaksia. Venytellen virkistystä!
Tila: Harjula-sali, 2. krs. Ohjaaja: Minna Lindevall

Vesijumppaa kynttilöiden valossa
Monipuolista, tehokasta ja virkistävää vesijumppaa. Vedestä voimaa ja energiaa!
Tila: Allasosasto, 1. krs. Ohjaaja: Johanna Rasimus

Vatsa-selkätreeni
Monipuolista keskivartalon jumppaa kuntosalilla. Voimaa ja kehonhallintaa keskivartaloon!
Tila: Kuntosali, 1. krs. Ohjaaja: Laura Eifflaender

VoimaBalance
Kokonaisvaltainen kehon voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta lisäävä kehonhallintatunti kuntosalilla.
Tila: Kuntosali, 1. krs. Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

Yin jooga
Rauhallinen ja palauttava joogatunti, jossa keskitytään täydelliseen rentoutumiseen.
Tila: Liikuntasali, 2. krs. Ohjaaja: Riitta Koukkari

Yleinen uintiaika
Vapaata uintiaikaa.
Tila: Allasosasto, 1. krs.

Zumba
Helppo, hauska ja hikinen tanssiliikuntatunti, jossa liikutaan tanssillisesti eri rytmeissä. Rennosti tanssien!
Tila: Harjula-sali, 2. krs. Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **

Hieroja Jani Stock
Voit varata ilmoittautumisen yhteydessä aikoja.
Hinta: 5 €/15 min hieronta.
Tila: fysioterapiahuone, 1. krs.

InBody -mittaus
Mittaukset tehdään InBody -mittarilla. BIA (Biolectrical Impedance Analysis) eli bioimpedanssimittaus on menetelmänä tarkka, nopea ja turvallinen. Menetelmä perustuu erittäin pienen sähkövirran johtamiseen kehon läpi useita eri reittejä pitkin (käsi- ja jalkaelektrodeista). Kudokset ja nesteet vaikuttavat sähkövirran kulkuun. Mittaus tehdään paljain jaloin. Ohjaajamme kertovat testin jälkeen tulokset. Mittauksen päätteeksi saat mukaasi kehonkoostumusraportin, jonka ohjaajamme käy ryhmän kanssa kohta kohdalta läpi.

Lisätietoa mittauksesta
Katso milloin mittausta ei suositella

Hinta:  Lady’s Day -päivän tarjous 15 €/hlö (Norm 25 €)
Tila: Ryhmätila Tuomi, 1. krs.